Tips kecantikan kulit wajah

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua rakan pembaca blog saya. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk kita jenguk sebentar sedikit tips kecantikan kulit wajah..Emm..kecantikan dan wanita itu tidak dapat dipisahkan. Semua wanita pasti ingin kelihatan cantik kan..Terutamanya cantik di mata suami!!..Mari kita tengok apakah tips yang kita boleh lakukan untuk kelihatan cantik secara semulajadi tanpa perlu make up tebal..

Anda inginkan kulit wajah gebu menawan?

Cubalah petua-petua di bawah:

Petua Menggebukan Wajah 1:
Lenyekkan buah tomato yang ranum kemerahan dan gosokkan di wajah dan leher. Biarkan selama 20 minit dan bilas dengan air suam. Amalkan selalu.

Petua Menggebukan Wajah 2:
Goreng beras pulut tanpa minyak hinggan bertukar warna menjadi kuning.
Kisar beras tersebut hingga halus. Kemudian campurkan beras bersama sedikit madu dan air perahan limau. Kacau hingga mesra.
Basuh muka dan oles campuran beras tadi ke seluruh wajah. Biarkan hingga kering atau selama15minit. Bilas dengan air bersih. Laku kan seminggu sekali.

Petua Menggebukan Wajah 3:
Sapu susu segar pada muka dan gosok-gosokkan seperti membasuh muka hingga rata. Biarkan hingga kering dan bilas dengan air suam.
Lakukan 2 minggu sekali.

Ha..tentunya tak sabra nak mencubanya kan..Tunggu..nanti dulu..Saya ada lagi petua khas untuk kulit sihat dan cantik dari dalaman..Kecantikan akan terserlah bila struktur sel-sel kulit juga sihat dari dalam..Ingin dapatkan sel kulit yang sihat dan berseri??

Cubalah supplement di bawah..Hasilnya memang awesome!!..Suami pasti teruja..

Jom tengok testimoninya pulak..



Testimoni diri sendiri: Yg ni testimoni sy sndri.ms ni nk kuar g pasar je dgn anak2..Pung pang pung pang..x sempat nk berbedak2..tp ttp confident tanpa secalit bedak pun di muka..Ia satu anugerah n bonus utk sy.Alhamdulillah..


Anda tidak percaya??Rugi jika tidak mencubanya dan memberi peluang pada diri sendiri untuk dapatkan kulit yang cantik dan sihat secara semulajadi tanpa bahan kimia..
Tunggu apa lagi! Jom dapatkannya. Hubungi saya untuk dapatkan harga yg cukup best!


Hairunissa bt Jopri
0193584312

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...