[Jatuh Cinta Dengan Kolagen]

Assalamualaikum dan salam ceria semua!


Baru ni saya ada cerita berkaitan Mealshake sempena promosi bulan ni. Tapi yang paling best bulan ni ada satu lagi promosi Collagen Powder..Dalam sebulan promosi 2 produk terus..saya pula pengguna tegar bagi kedua-dua produk ni.Hari ni dah hari ke 8 saya mengamalkan Kolagen..Nak tau perubahan yg saya dapat sehingga ke hari ini?Tunggu next cerita saya ye.Hihi..

Yang saya jatuh cinta ni mestilah Kolagen!..Serius..Saya memang dah lama mengimpikan untuk mengamalkan kolagen, Sebelum mengenali Shaklee, macam2 kolagen saya survey.Tapi..saya takut kalau kolagen tu tak sesuai dengan saya dan saya paling takut kalau kandungannya tidak selamat..Sampailah satu masa saya tergerak hati nak cuba Kolagen Shaklee. Saya lihat dan kaji kandungannya betul2. Bila dah yakin dan selamat saya tak teragak2 untuk mengambilnya.Sumbernya hanyalah berunsurkan bahan semulajadi.Cukup berkualiti! Sebelum dipasarkan pun bermacam2 kajian dh dibuat.Bukan senang2 je nak pasarkan tanpa kajian yang rapi.

Nak tau apa yang bestnya Kolagen Shaklee ni? Jom tengok kandungannya..


Faedah yg dapat dirasai?

# Anti penuaan
#Menghidratkan kulit
#Mengembalikan keanjalan kulit
#Melicin dan melembutkan kulit
#Menggalakkan kuku yang kuat serta rambut yg sihat dan bersinar
#Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit

Saya dah merasai sebahagian daripada faedah di atas walaupun baru 8 sachet ambil..Sebab tu ku jatuh cinta dgn kolagen ni..Mmg awesome!!Best!!Anda taknak cuba ke?hihi

Jom hubungi saya utk info lanjut
Nissa
0193584312

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...