Cara merawat kanser dengan Vivix

Pemakanan berkhasiat memainkan peranan yang amat penting dalam penjagaan kesihatan kita. Dengan menambahkan nutrient polifenol yang diekstrak daripada buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan ke dalam diet pemakan harian dapat memberikan kesihatan yang berpanjangan dan juga meningkatkan tenaga yang diperlukan untuk menjalankan aktiviti harian.

Setiap penyakit pasti ada penawarnya kecuali mati.Terdapat banyak testimony yang berjaya bebas daripada kanser apabila mengamalkan Vivix. Bagi pesakit kanser, masih ada sinar harapn lagi untuk anda kembali sihat seperti orang lain.

Shaklee menawarkan VIVIX untuk anda, satu minuman campuran botanical yang penuh dengan kebaikan bagi mengekalkan kesihatan badan dan enak rasanya!

Kelebihan VIVIX :

a) Memelihara keseluruhan kesihatan
b) Membantu anda berasa lebih bertenaga
c) Menguatkan system imun
e) Anti-kanser
f)Mengawal kencing manis dan darah tinggi
g)Awet muda
 
 
Jom lihat bagaimana kandungan VIVIX membantu kesihatan anda.

- Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel antipenuaan.

Bagaimana Vivix merawat kanser?
'Resveratrol' adlh bahan utama dlm sebotol Vivix. Ianya adalah bahan yang diperolehi daripada tumbuh-tumbuhan seperti anggur merah sebagai pertahanan dari penyakit. Kajian telah membuktikan ianya bertindak sebagai antioksidan dan anti radang
 
Bukti kajian ke atas Resveratrol :-
 
a) Menunjukkan ianya mempunyai kesan anti-kanser
- Laporan dari Annals of the New York Academy of Sinces 2011
 
b) Menyekat kanser payudara dari terus berkembang
-Pada thn 2008, kajian dibuat ke atas kultur sel dan kesan resveratrol mampu menyekat kanser
-Hasil kajian diterbitkan dlm Penyelidikan Pencegahan Kanser. Didapati resveratrol membantu menghalang estrogen dari bertindak balas dgn molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan sel kanser
 
c) Menjejaskan semua peringkat karsinogenesis (proses di mana sel-sel normal menjadi sel-sel kanser)
-Kajian pada tahun 2007,laporan oleh Biologi Kanser &Terapi
 
d) Membantu mencegah kanser prostat
-Kajian pada tahun 2008, dalam jurnal Karsinogenesis
 
 

 
Testimoni Kanser dgn rawatan Vivix
 
 
 
 
Ini adalah pembaca berita Mandarin NTV 7, Mr Law Chu Hian yang kini disahkan bebas daripada kanser setelah mengamalkan gaya hidup sihat dengan supplement Shaklee seperti Vivix. Kini bkn shj bebas drpd kanser tetapi Nampak lebih muda daripada sekarang.




Jangan berhenti mengalah untuk terus usaha dan ikhtiar mencari penawarnya. Kajian telah menunjukkan Vivix mampu membantu pesakit kanser dengan izin NYA. Yakin dan percaya setiap ujian dan dugaan sakit itu pasti ada penawarnya.Izinkan sy membantu anda di luar sana untuk terus bebas drpd kanser.Dapatkan juga harga promosi dengan setiap pembelian 2 botol Vivix.Less 5% dan free membership serta rebate cash menanti anda! Bertindklah segera sebelum semakin melarat.Ingin dapatkan konsultasi percuma?

Hubungi
Hairunissa
0193584312

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...